חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
זוארץ-הובלות-ואחסנה-2

שמירה על התכולה בזמן העברת דירה

אם אתם עומדים לקראת מעבר דירה, אתם כמובן מבצעים לא מעט הכנות מקדימות – אתם מחפשים חברת הובלות בצפון, אתם מתחילים למיין את כל החפצים שלכם, וכמובן – מתחילים לארוז את כל תכולת הדירה שלכם. חשוב מאד לזכור כי בתהליך של העברת דירות, אתם בעצם רוצים להיות בטוחים שכל תכולת דירה שלכם תישמר היטב לאורך התהליך. אתם תרצו להיות בטוחים שבסוף התהליך – כל הדירה שלכם תהיה לנגד עיניכם במקום החדש שלה, כשהכל תקין, מחובר ועובד. אז איך אפשר בעצם להבטיח את הדברים הללו? היעזרו בשירותי אריזה או תלמדו איך לארוז טוב כמו המובילים שלנו בזוארץ הובלות. הנה מידע חשוב בנושא, שיוכל ממש לשנות את חייכם!

השיטות השונות שכדאי לזכור לפני ההובלה

  • כיצד נשמור על התכולה בזמן ההובלה? – קודם כל מעבר לשיטה, גם הזמן הוא פקטור משמעותי. אל תתחילו אריזת דירה מאוחר מידי. זכרו שבכל מקרה, אם מתחילים לארוז מאוחר, אתם נמצאים בלחץ רציני מאד. מה יקרה כשאתם תהיו בלחץ? פשוט מאד – אתם לא תהיו מרוכזים, אתם תעשו טעויות, ואתם לא תארזו היטב את התכולה. אתם תשכחו לארוז היטב דברים שבירים, אתם תשאירו דברים מאחור, ואז תתפלאו שפתאום חסר לכם חלק או רהיט. במקום זה – הקדישו את הזמן המתאים לקראת המעבר. פנו לעצמכם כמה ימים לפני, ארזו היטב את הכל, ותוכלו להיות בטוחים שהכל תקין. מעבר לכך , הקפידו לעטוף היטב חפצים שבירים ורגישים. מומלץ בחום כמובן גם לפרק רהיטים לפני המעבר ולא להוביל אותם כשהם שלמים. כך בתהליך של הובלות בצפון, אתם תוכלו להבטיח שלא יהיו בהם פגיעות.

  • חשיבותם של הפירוק וההרכב לפני ואחרי ההובלה – לא לחינם אנו מפרטים על הנושא הנ"ל, משום שפעמים רבות הטעות שאנשים עושים בתהליך של העברת דירות היא להתעקש לא לפרק את הרהיטים שלהם, כי הם חוששים מה יקרה להם בסוף. עם זאת, מדובר ממש על חובה לכל דבר. אל תשכחו כי פירוק של מיטה או ארון – יאפשרו כמובן הובלה הרבה יותר נוחה ופשוטה שלהם, פחות חבלות ופחות סכנה לשברים. מה בנוגע להרכבה שלהם מחדש? זה תלוי בכם. אם תרצו תוכלו כמובן להרכיב מחדש את הרהיטים בעצמכם. עם זאת, חלק ניכר מחברות ההובלות המקצועיות ביותר שמציעות הובלות בצפון, יציעו לכם כמובן שירות מעולה של הרכבת רהיטים מחדש (וגם פירוק שלהם, כמובן). הדבר יאפשר לכם להיות רגועים, כי אתם תדעו שאתם לא צריכים להתעסק עם הרהיט, שאתם לא צריכים לבזבז עוד יום עבודה שלם על התהליך, ובקיצור – שכבר ביום של המעבר עצמו, תוכלו ליהנות מרהיטים טובים ואיכותיים מאד.

לשים לב לנושאים הללו

שימו לב כי הנושא של שמירת התכולה שלכם, הוא לא נושא שראוי להקל בו ראש. ההשכלה שלו על כל איכות החיים שלכם היא עצומה, ולכן כדאי להקדיש לו את תשומת הלב המתאימה.

בכל שאלה ועניין הנכם מוזמנים לפנות אלינו ונשמח לספק לכם תשובות.

דילוג לתוכן