חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
זוארץ-הובלות-ואחסנה-2

הובלת ציוד כבד

לעתים הובלות יהיו פשוטות מאוד וכל מה שיהיה צריך לעשות זה רכב מסחרי סטנדרטי וכמה סבלים. לעומת זאת יש הובלות כבדות הרבה יותר שיכולות להיות הרבה יותר מסובכות שדורשות משאיות גדולות יותר ואמצעי הרמה כמו מנוף או מלגזות, זה הזמן לדבר על כך באופן מעמיק.

הדרך הנכונה להוביל סלון

העבודה חייבת להיעשות על ידי ציוד מתאים. חייבים להשתמש בציוד הרמה שמתאים גם למשקל הפריט, גם לגודל הפיזי שלו וכמובן גם לגובה הבניין. בסופו של דבר שינוע לגובה יהיה הרבה יותר קשה מאשר שינוע הציוד לבית קרקע ולכן ברוב המקרים כאשר נתקלים במקרים אלו, מדובר על דירות שנמצאות בקומות גבוהות, כאשר גם קומה רביעית נחשבת למסובכת ולא רק דירות בקומה 20. הובלת אלו יכולות להיעשות באמצעות מנופי הרמה שמגיעים לגבהים מרשימים, כאשר ישנם מנופים שמגיעים עד גובה של 45 מטרים ואף יותר.

שירותי מנוף

תוכן עניינים

הובלת מטען כבד - ממכולות עד ציוד תעשייתי

כאשר מדברים על מטען כבד קל מיד לחשוב על שינוע של מכולות ענקיות או סחורות וציוד שנמצאים בשימוש המגזר העסקי והתעשייתי. עם זאת ציוד כבד יכול להיות מובל גם במסגרת הובלות למגזר הפרטי כאשר מדובר על רהיטים גדולים, כלי מוזיקה וכולי. זהו ציוד המגיע כמקשה אחת ולכן אי אפשר לפרק אותו ולהוביל אותו בחלקים, ולכן אין הכוונה להובלות שכוללות ארגזים רבים כי אותם אפשר לשנע אפילו באופן ידני, למרות שזה לא קורה ברמה המעשית. (למשל פסנתר, ויטרינה, חלקי פרגולה שאמורה להיבנות על גג בניין גבוה, פלטה עץ או מתכת גדולה וכולי).

על פי מה נקבע מחיר הובלות ציוד כבד

המחיר של הובלת הציוד הכבד תלוי בהרבה פרמטרים כך שקשה אפילו לספק טווח מדויק. יש מחירים שיכולים להיות גבוהים בשל מורכבות ההובלה. ככל שההובלה תהיה ארוכה יותר מבחינת מרחק היא תהיה יקרה יותר, כך גם הובלה לגובה תייקר את המחיר משמעותית וגם מועד בעייתי להובלה כמו לפני חגים או בתקופת הקיץ שנחשבת ליקרה יותר מתקופת החורף.

חברת הובלות מטענים וציוד כבד

אין כל ספק כי ללא ציוד לשינוע אי אפשר להוביל פריטים כבדים ואפילו לא להזיז אותם, אך יש חשיבות גם למקצועיות החברה. כדי לבצע הובלת מטענים כבדים על הצד הכי טוב שיש, אין זה מספיק להחזיק במנוף הרמה או עגורן, וגם לא רק במפעיל מנוף מקצועי. אמנם אלו יכולים לשפר את בטיחות ההובלה ולספק רוגע ללקוח ולחברת ההובלות, שבדרך כלל תעבוד עם מנופאי חיצוני, אך יש צורך גם בהתנהלות נכונה שלה בעצמה. החברה צריכה להציע את כל השירותים החשובים ללקוח ולוודא שהוא מודע לחשיבות שלהם, כמו למשל פירוק עד כמה שניתן לפני ההובלה, אריזה, בדיקת השטח והמנופאי וכו'.

אחריות על הובלות ציוד כבד

לכל הובלה שמתבצעת ולא משנה עד כמה היא פשוטה או מסובכת, יש צורך באחריות מלאה. האחריות צריכה להיות ברורה לשני הצדדים ועליה להיחתם בהסכם מסודר. בהסכם יצוין מתי מופעלת האחריות, מה גובה הפיצוי המקסימלי שמגיע ללקוח, תוך כמה זמן הפיצוי צריך לעבור וכמובן מי משלם, כי לעתים מדובר בחברת הביטוח של חברת ההובלות.

רוצים להתייעץ איתנו?

דילוג לתוכן