חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
זוארץ-הובלות-ואחסנה-2

הובלות משרדים בצפון

הובלות משרדים לא פחות מסובכות ומורכבות מהובלות דירה. יש כמות גדול של מוצרי אלקטרוניקה, יש ציוד משרדי רב שיכול להיאבד או להינזק וכמובן שיש גם לוח זמנים עמוס הרבה יותר שבו צריך לעמוד. אנו בזוארץ הובלות לא חוששים משום משימה שתיקרה בדרכנו וכך גם הובלות משרדים בצפון.

תוכן עניינים

מדוע הובלות משרדים דורשות יחס מיוחד?

הובלות משרדים בצפון כמו בשאר אזורי הארץ כולל הובלות משרדים בחיפה, תל אביב, ירושלים, שבהן יש משרדים רבים והכמות גדלה מידי שנה ושנה, צריכות להיות מהירות יותר והן מתבצעות בדרך כלל בשעות הצהריים. הובלות דירה מתבצעות בשעות הבוקר בעיקר כי מדובר ביום ארוך ועמוס שצריך להתחיל כמה שיותר מוקדם כדי שיסתיים כשעוד יד שמש בחוץ. עם זאת, העברת משרדים, למרות שלעתים יכולות להיות ארוכות ממש כמו הובלות דירה, חייבות לפגוע כמה שפחות ביום העבודה כיוון שיום שלם שהמשרד לא פועל יכול להיות בעייתי במיוחד מבחינה כספית ותפעולית. זו הסיבה שאתם צריכים הובלה מהירה ויעילה!

אחסון משרד

שירותי הובלה שמבינים את הלקוח

לקוחות רבים שלנו שואלים אותנו מה מיוחד בנו מכל החברות. כמו כל לקוח גם אתם בוודאי רוצים לדעת מדוע לבחור בנו ומה הופך אותנו לדעתנו למספר אחת בתחום. אנו יכולים לומר לכם מספר רב של יתרונות שלא אנו אומרים על עצמנו אלא לקוחות קודמים שלנו אומרים עלינו, ואתם מוזמנים לשמוע את ההמלצות עלינו ולהבין זאת לבד. עם זאת יש דבר אחד בולט שמייחד אותנו והוא ההבנה מול הלקוח. אנו תמיד קשובים ללקוח ולומדים מהשיחה עמו מה בדיוק הדרישה שלו להובלה, מה הדגשים שיגרמו לו להיות בטוח יותר בהובלה ואנו תמיד מנסים לשדר לו ביטחון שיהיה לו לב שקט.

צוות גדול ולוגיסטיקה מושלמת

הובלות משרדים בצפון הם גם עניין של שירות לקוחות, אמינות וכמובן מקצועיות אך אי אפשר לשכוח שבסופו של דבר מדובר במעבר לוגיסטי בראש ובראשונה. יש צורך בציוד רב, יש צורך בכוח אדם ספק וכמובן יש צורך לשים לב גם לאיכות ולא רק לכמות. כשאתם בוחרים בנו בזוארץ הובלות אתם יכולים להיות בטוחים שאתם מקבלים כמות ואיכות גם יחד. כדי להעביר משרד גדול צורך בכוח אדם מספק ואחרי שתבינו מה סדר הגודל של הצוות שלנו תבינו שאין באמת מקום לדאגה. כמו כן, יש צורך בניהול לוגיסטי מרשים וצי רכבי הובלה שיהיה מותאם לסוג הפריטים ולגודלם, וגם כאן אין מקום לכל חשש!

להיות בטוחים בבחירה בכל שלב

גם אחרי שתבחרו בחברת הובלות למעבר משרד שאתם מקווים שיהיה בטוח בכל חלקיו, קשה מאוד לקבל את הרושם הזה. נדמה כאילו ההובלה מבולגנת מאוד וזה רק עניין של זמן עד שרהיט או פריט מסוים יישברו, אך לא כשתבחרו בנו בזוארץ הובלות. אנו תמיד קשובים לטענות ולשאלות שלכם בכל רגע ורגע ואנו מתכננים את ההובלה יחד עם הלקוח בקפידה כך שהוא חלק פעיל מההובלה בפן הניהולי. כמו כן, אנו מעניקים אחריות מלאה על ההובלות שאנו מציעים גם ללקוחות משרדיים כמו כל שאר לקוחותינו, כך שאתם יכולים להיות בטוחים שעשיתם את הבחירה הנכונה בדרך להובלה בטוחה.

הבחירה הכי טובה כבר שנים

אם עוד לא הפנמתם מדוע אנו בזוארץ הובלות נהיה הבחירה הכי טובה עבורכם, הרי שהניסיון שלנו יהיה החותם האחרון כדי לשכנע אתכם. אחרי שנים רבות בתחום ההובלות וניסיון עשיר גם בהובלות משרדים בכל המתארים מכל מקום לכל מקום, כולל שימוש בשירותי מנוף כשיש צורך, אנו נהיה הבחירה המושלמת גם עבורכם – אז צרו קשר עכשיו להצעת מחיר!

רוצים להתייעץ איתנו?

דילוג לתוכן