חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
זוארץ-הובלות-ואחסנה-2

מתי כדאי לעבור דירה?

מבחינה כלכלית משתלם יותר לעבור דירה בחורף. הסיבה לכך היא שבקיץ הביקוש למעברי דירה גבוה ולכן המחיר עולה. בפועל, רוב האנשים מעדיפים לעבור דירה בקיץ כי האקלים נוח יותר ויש פחות סיכוי לגשם או סערה, כי הילדים בחופש מבית הספר והגנים ובגלל שבאופן כללי המשק מוריד הילוך וגם נוח לקחת חופש מהעבודה. מנגד, בחורף אפשר לחסוך בהוצאות ולבחור מבין מגוון גדול יותר של שירותי הובלות.

תוכן עניינים

איך בוחרים לאן לעבור?

בשביל לעבור דירה בקלות ובאופן נוח, צריך להתייעץ עם חברת הובלות מקצועית ואמינה. אבל עוד לפני כן, עלינו לבחור את הדירה שמתאימה לנו. בשביל לבחור לאן לעבור, יש להביא בחשבון לדוגמא את המיקום של הדירה ביחס לתכניות הבנייה של העירייה. בנוסף, כדאי לבדוק מה יש ליד הבית או הדירה מבחינת תחבורה ציבורית, מוסדות, מתנ"סים, גנים ובתי ספר, פארקים, ריאות ירוקות, כבישים וכן הלאה. ככל שנקבל יותר מידע על המצב של השכונה ועל אופי הדיירים, כך נגדיל את הסיכוי למעבר מוצלח.

עם מי אפשר להתייעץ בשביל לבחור חברת הובלות?

בחירה מושכלת ונכונה של חברת הובלות מבוססת לעיתים קרובות על המלצות שנקבל מחברים, קרובים ובני משפחה. היתרון של המלצה הוא שאפשר ללמוד מהניסיון של אנשים אחרים, אבל בלי לקחת את הסיכון. במקרים של הובלות בחיפה לדוגמא, סביר להניח שנרצה להתייעץ גם עם שכנים או קולגות. כל עוד עוברים בתוך העיר, לא אמורה להיות בעיה לקבל המלצות כאלה. אבל אם מגיעים לחיפה מעיר אחרת ולא מכירים תושבים מקומיים שיכולים להמליץ על חברת הובלות רלוונטית, הפתרון יהיה לאסוף את המידע אונליין ובאתרי האינטרנט.

איך עוברים דירה באופן נוח?

חברת הובלות צריכה לרכז כמה שיותר שירותים רלוונטיים תחת קורת גג אחת. אם רוצים לעבור דירה באופן נוח, אפשר לתת למשל לנציגים של חברת הובלות לבצע שירותי אריזת דירה . מלבד אספקת חומרי האריזה והקרטונים, נציגים של החברה יכולים להגיע כמה ימים מראש כדי לארוז במקומנו את הציוד האישי, החפצים, הכלים מהמטבח, הבגדים מהארון וכן הלאה. במקרים כאלה, אנחנו רק נצטרך לארגן לעצמנו תיק ל-2-3 ימים ולהגיע למעבר מוכנים.

מה עושים ביום של ההובלה?

היום של ההובלה הוא ללא ספק המלחיץ ביותר בתהליך. בשביל לעבור בשלום את היום הזה, צריך לקחת חופש מהעבודה ולמצוא סידור מסוים לילדים. לא משנה באיזה גיל הילדים הקטנים במשפחה, מאוד לא כדאי שהם יסתובבו בין הרגליים של ההורים ביום של המעבר. כמו כן, יש לדאוג לכל ההיבטים הטכניים גם בדירה החדשה שעוברים אליה: החל מתשתיות החשמל, דרך האינטרנט ועד הטלוויזיה והתקשורת.

מה עושים אחרי שההובלה מסתיימת?

ההובלה מסתיימת כאשר הציוד והרהיטים מגיעים אל הבית החדש. זה השלב שבו מתחילים לפרוק את הציוד ולסדר אותו בחדרים. מומלץ לסמן מראש את הציוד כדי להגיד למובילים באיזה חדר לפרוק כל ארגז וכך לחסוך זמן ומאמץ, אבל אפשר גם לבקש עזרה מחברים, קרובים וכמובן בני משפחה.

למה כדאי לפנות אל זוארץ הובלות בחיפה?

המומחים של זוארץ הובלות בחיפה יכולים לעמוד לרשותך בשלבים שונים של התהליך. אנו מבינים את ההתרגשות לקראת המעבר ומבטיחים לעשות הכל כדי להקל עליך. מלבד ניסיון של שנים רבות, כדאי לפנות אל זוארץ הובלות כי אנחנו מכירים את האזור ובקיאים בכתובות וברחובות. התייעצות איתנו עכשיו היא בדיוק הפעולה שחסרה לך בשביל להשלים את ההובלה, לחסוך בהוצאות ולמנוע דאגות מיותרות.

בכל שאלה ועניין הנכם מוזמנים לפנות אלינו ונשמח לספק לכם תשובות.

דילוג לתוכן