חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
זוארץ-הובלות-ואחסנה-2

הובלות בקרית מוצקין – זוארץ הובלות, חברת ההובלות המובילה בעיר

הובלות בקרית מוצקין

תוכן עניינים

הובלות בקרית מוצקין

קרית מוצקין אמנם נמצאת ליד חיפה, אבל תושביה ובעלי עסקים מהאזור זקוקים לשירות הובלות שניתן להם על ידי חברה שמכירה ספציפית את השכונות והרחובות. במאמר הבא נסביר למה כדאי לתאם שירות כזה מול זוארץ הובלות ומה היתרונות של הובלות ואחסנה תחת קורת גג אחת

חברת זוארץ הובלות גאה להציע מגוון רחב של שירותי אחסנה והובלות בקרית מוצקין. אנו מזמינים את תושבי האזור להצטרף אל משפחת הלקוחות המרוצים, כדי ליהנות מיחס אישי ומחיר הוגן מהרגע הראשון. כמו כן, המטרה של זוארץ הובלות היא לתאם שירות מקצועי גם עבור הסקטור העסקי והמסחרי – לרבות בעלי משרדים, חנויות ועסקים.

התייעצות קצרה עם נציגי זוארץ הובלות עוזרת לתאם את השירות ולשריין אותו לתאריך המבוקש. במהלך שיחת ההכנה נוכל לשוחח איתכם על מספר נושאים, כדי להבטיח שתגיעו ליום ההובלה כמה שיותר רגועים:

  • איך בדיוק עומדת להתבצע ההובלה
  • באיזה ציוד אנחנו נשתמש כדי להעביר את התכולה ולפרוק אותה מהמשאית
  • מהי פוליסת הביטוח שעומדת לרשותנו
  • כמה אנשי צוות עומדים להגיע לטובת ההובלה

למה לפנות לזוארץ הובלות?

הובלות בקרית מוצקין מתבצעות על ידי זוארץ הובלות ומוכיחות את עצמן על בסיס יום יומי. אמנם קרית מוצקין נמצאת קרוב לחיפה, אבל שירותי הובלות מבוצעים בה בצורה אחרת לגמרי. 

אצל זוארץ הובלות למשל, הדגש הוא על היכרות עמוקה ויסודית עם הכתובות השונות בקרית מוצקין. כך אנו עומדים בהתחייבות שלנו להגיע בזמן, לבצע את ההובלה על הצד הטוב ביותר ואף לחסוך עבורך בהוצאות.

הניסיון של זוארץ הובלות מוביל אתכם לדירה החדשה

המשימה מה צריך לעשות  השירות שלנו
בחירת חברת הובלות לפני שחותמים על חוזה עם חברת הובלות, ודאו שאתם מבינים את כל התנאים וההגבלות. בקשו הסכם בכתב המתאר את השירותים הניתנים, את ציר הזמן המשוער ואת העלות הכוללת. הקפידו לקרוא בעיון את ההסכם ולשאול כל שאלה שמתעוררת ריכוז כל התשובות תחת קורת גג אחת ויחס אישי מהרגע הראשון
בחירת תאריך מתאים לתקשר בצורה ברורה עם חברת ההובלות בשבועות שלפני המעבר. אשרו את פרטי המעבר שלכם, לרבות תאריך, שעה ומיקום המעבר שלכם, וודאו שלחברת ההובלות יש את כל המידע הדרוש לה כדי לבצע את העבודה ביעילות סיוע אישי בבחירת תאריך משתלם שנוח לכל הצדדים המעורבים: גם לנו כחברת הובלות וגם לכם כלקוחות
אריזה ופירוק רהיטים להשיג חומרי אריזה, לפרק את כל הרהיטים ולסמן את הארגזים והקרטונים שירותי פירוק רהיטים במחיר משתלם יחד עם שירות הובלות מקצועי

מה לגבי אחסון אחרי הובלות בקרית מוצקין?

זוארץ הובלות היא חברת לוגיסטיקה לכל דבר ועניין. לראייה, ניתן לפנות אל זוארץ הובלות ולתאם מולה שירותי אחסון לטווח קצר או ארוך. אם מתאמים את שירותי האחסון מול אותה חברה שממנה מזמינים גם שירות הובלות, משלמים פחות ומקבלים יותר.

כמו כן, ניתן להתייעץ עם נציגי חברת זוארץ הובלות כדי לקבל פתרונות אחסון בהתאמה אישית. לשירותי האחסון של זוארץ הובלות יש המון יתרונות ובהם:

  • מחסנים מאובטחים עם בקרת אקלים
  • גישה נוחה וזמינות מלאה לציוד 
  • שירותי אחסון במחיר בהתאמה אישית
  • קרבה גיאוגרפית לכל אזור בארץ

רוצה לקבל הצעת מחיר מיוחדת? כל שנותר הוא להשאיר פרטים באתר הרשמי של זוארץ הובלות ולהצטרף אלינו עוד היום!

בכל שאלה ועניין הנכם מוזמנים לפנות אלינו ונשמח לספק לכם תשובות.

דילוג לתוכן